Geplaatst op 26 juli 2022

De kampen zitten erop!

Wat is de maand juli opnieuw voorbijgevlogen... Onze 9 takken gingen de voorbije maand op kamp naar Ieper, Ostiches of Kroatië en wat hebben ze zich allemaal weer ongelofelijk geamuseerd! Het werd een hete kampzomer, maar dat hield onze leden niet tegen om samen met hun toppers van leiding en kanjers van foeriers te genieten van een zorgeloos scoutskamp, integendeel!

We blikken samen terug op een zalige kampmaand én op een prachtig coronavrij werkjaar in 2021-2022. Daarnaast kijken we nu al reikhalzend uit naar 2022-2023, met in begin juli het langverwachte groepskamp!

We zien elkaar echter al snel terug, namelijk op zaterdag 10 (vanaf 18u) of zondag 11 september (vanaf 14u) voor onze jaarlijkse kampvuuravond en/of startdag! Verdere info hierover volgt snel, hou zeker onze kanalen in de gaten.

In de tussentijd kan je binnenkort nog eens samen met ons nagenieten van de fotoalbums van alle kampen, binnenkort hier te bekijken! Tot snel!