Geplaatst op 1 oktober 2021

Kickstart van het nieuwe scoutsjaar!

Het nieuwe scoutsjaar is nu volop begonnen! Na ons meer dan geslaagde startweekend, hebben we er ook reeds enkele fantastische vergaderingen op zitten. Om onze scoutsvergaderingen nog vlotter te laten verlopen, willen we via dit mailtje graag nog wat algemene info over het aankomen en vertrekken op onze scouts meegeven. Neem alvast jullie agenda erbij, want ook onze kampdata voor de aankomende zomer worden in dit mailtje meegedeeld.

Aankomst en vertrek op de scouts

• Op zondag verandert de Groenstraat in een eenrichtingsstraat; enkel te gebruiken richting Ten Ede (vanuit de Laarnestraat).
  • Probeer zoveel mogelijk met de fiets te komen. Indien u toch met de auto komt, probeer te carpoolen.
  • Kom je met de wagen? Schuif aan in de rij en gelieve niet op de parking of het terrein te rijden. Leg je motor stil terwijl je wacht, denk aan het milieu! Laat ook voldoende plaats zodat fietsers vlot kunnen passeren.
  • Indien u uw zoon of dochter afzet met de fiets of wagen, mogen wij dan vragen om niet vroeger te komen dan het afgesproken beginuur van de vergadering (voor elke tak 14:00 tenzij anders vermeld op de website). Voor 14:00 is de leiding bezig met het organiseren van de activiteit en hebben zij dus geen volle aandacht voor leden die rondlopen op de scouts. Alvast bedankt om hier rekening mee te houden!

Kampdata

• 8 juli - 13 juli: kapoenen- en akabekamp
  • 13 juli - 20 juli: kabouterkamp
  • 20 juli - 27 juli: welpenkamp
  • 6 juli - 16 juli: jonggiverkamp
  • 16 juli - 26 juli: giverkamp

Aarzel niet om de groepsleiding te contacteren indien u nog vragen of opmerkingen heeft, wij helpen u graag verder. Verder op deze website kan u overigens niet alleen de jaarfeniks raadplegen, maar ook de maandplanningen per tak, algemene info etc.

Scoutieve groeten

Hannes, Eva en Nel