Geplaatst op 4 maart 2021

Sint-Jan beweegt!

Scouts Sint-Jan Wetteren organiseert op 𝘇𝗮𝘁𝗲𝗿𝗱𝗮𝗴 𝟯 𝗮𝗽𝗿𝗶𝗹 𝟮𝟬𝟮𝟭:

★ ★ ★ 'Sint-Jan beweegt!' ★ ★ ★

Alle informatie vind je hier terug: bit.ly/brochuresintjan
Inschrijven kan hier: bit.ly/sintjanbeweegt

★ 𝗜𝗻 𝗵𝗲𝘁 𝗸𝗼𝗿𝘁
- Een scoutief ingeklede tocht van 6, 13 en 21 kilometer
- Wandelen, lopen of fietsen in 6 verschillende shiften
- Vertrek- en eindpunt: Scouts Sint-Jan
- Alle opbrengsten gaan integraal naar de naburige horeca

★ 𝗜𝗻 𝗵𝗲𝘁 𝗹𝗮𝗻𝗴
— Met Sint-Jan organiseren we op zaterdag 3 april 2021 voor het eerst een kleinschalig sportevenement voor onze leiding, leden en hun ouders & sympathisanten.

— Wij stippelen drie scoutief ingeklede routes van 6, 13 en 21 kilometer uit die je zowel kan wandelen, lopen als fietsen in groepjes van maximaal 4 deelnemers. Wie wil, kan tijdens de tocht ook deelnemen aan een leuke zoektocht! We werken in 6 verschillende shiften tussen 09u00 en 15u00.

— Per deelnemer vragen we een symbolische 10 euro inschrijvingsgeld waarin een mooi aandenken inbegrepen zit.

— Alle opbrengsten gaan integraal naar de 4 meest nabije horecazaken waar we overigens de voorbije jaren steeds terecht konden: Prullenbos, Klein Ledeberg, De Wastobbe en De Drie Lindekes Bij Pele

★ 𝗕𝗲𝗻𝗶𝗲𝘂𝘄𝗱 𝗻𝗮𝗮𝗿 𝗱𝗲 𝗿𝗼𝘂𝘁𝗲𝘀? 𝗡𝗲𝗲𝗺 𝗮𝗹𝘃𝗮𝘀𝘁 𝗲𝗲𝗻 𝗸𝗶𝗷𝗸𝗷𝗲!
- 6 km: bit.ly/6kilometer
- 13 km: bit.ly/13kilometer
- 21 km: bit.ly/21kilometer

★ 𝗖𝗼𝘃𝗶𝗱-𝟭𝟵 𝗺𝗮𝗮𝘁𝗿𝗲𝗴𝗲𝗹𝗲𝗻
- Mondmasker verplicht op onze terreinen
- Groepjes van maximaal 10 personen
- Bewaar 1,5 meter afstand tussen andere groepen

#fanvansintjan #sintjanbeweegt

Sint-Jan beweegt voor de lokale horeca!