Geplaatst op 9 februari 2021

Sint-Jan bakt ze!

Beste Sint-Janners, ouders en sympathisanten

Dit jaar organiseren wij voor de 10de keer onze pannenkoekenverkoop. En met goede reden: we verkopen ten voordele van de financiering van onze nieuwe lokalen!

Aangezien we door Covid-19 niet tot bij jullie kunnen komen, werken we dit jaar uitsluitend met bestellingen.

𝗛𝗼𝗲 𝗸𝘂𝗻𝗻𝗲𝗻 𝗷𝘂𝗹𝗹𝗶𝗲 𝗵𝗲𝗹𝗽𝗲𝗻?
- 1 pakje met 8 pannenkoeken: €5
- Bij aankoop van 10 pakjes krijgt u het 11de pakje er gratis bovenop!

𝗛𝗼𝗲 𝗯𝗲𝘀𝘁𝗲𝗹𝗹𝗲𝗻?
- Online bestellen is momenteel niet meer mogelijk. Gelieve een mailtje te sturen naar evenementen@scoutssintjan.be indien u toch nog een bestelling wil plaatsen. Bedankt!

𝗔𝗳𝗵𝗮𝗹𝗲𝗻?
- Zaterdag 27 februari op scoutsterrein Sint-Jan: Groenstraat 33, 9230 Wetteren
- Om de social distance te bewaren, werken we met tijdssloten.
- De oude takken (Akabe, jonggivers, givers en jin) kunnen hun pakjes ook zondag 28 februari na de activiteit meenemen.

Sint-Jan bedankt u alvast voor uw steun en vertrouwen!

#fanvansintjan #sintjanbaktze

Sint-Jan bakt ze!