Geplaatst op 1 februari 2021

Shiftwissel vanaf 07/02

+12 herstart!

De kogel is door de kerk: vanaf zondag 07/02 herstarten we de werking van onze oudste takken. De Akabe, jonggidsen, jongverkenners, gidsen, verkenners en jin zullen we per tak opvangen in verschillende bubbels van maximaal 10 leden.

Vanaf heden werken we met een verplichte inschrijving voor iedere vergadering. Zo kan de leiding tijdig de verdeling van de bubbels verwerken en communiceren naar onze leden en hun ouders. Inschrijven voor de eerstvolgende vergadering kan via deze link.

Enkele blijvende aandachtspunten:
- Het mondmasker dragen blijft verplicht van zodra je onze terreinen betreedt. Ouders die hun zoon en/of dochter afzetten, blijven in hun wagen en mijden contact met anderen
- Wie zich niet goed voelt, blijft thuis.
- Ontsmet je handen vóór je naar de scouts komt. Tijdens de activiteiten zorgt de leidingsploeg voor voldoende ontsmettingsmomenten.

-12 on hold.

Hoe jammer we dit ook vinden, hebben we om organisatorische redenen als groep besloten om de activiteiten voor onze jongste takken - de kapoenen, kabouters en welpen - ‘on hold’ te plaatsen. Dat geeft ons als leidingsploeg voorlopig iets meer ademruimte om de activiteiten van onze oudste takken de komende weken veilig en vlekkeloos te laten verlopen.

Wanneer we de werking van onze -12 heropstarten, is voorlopig nog een vraagteken. Maar wij beloven alvast dat dit zo snel mogelijk het geval zal zijn.

Alvast bedankt voor jullie begrip & hopelijk tot héél binnenkort!

Shiftwissel vanaf zondag 07/02: +12 herstart, -12 'on hold'.