Geplaatst op 30 november 2020

We zijn (deels) terug!

Beste ouders en leden,

Na een maand zonder fysieke vergaderingen zijn we (eindelijk) deels terug! Het was aanvankelijk onze eigen beslissing om twee weken de deuren te sluiten voor alle takken (t.e.m. 15/11), maar dit werd al snel ook verboden door onze gemeente voor onbepaalde duur. Woensdag kwam het ons via de Wetterse jeugdraad echter ter ore dat activiteiten voor alle takken met leden uitsluitend jonger dan 12 jaar opnieuw mochten starten in groepen van max. 50 leden.

Hierdoor beslisten we al snel om de vergaderingen van de kapoenen, welpen en kabouters opnieuw te starten vanaf komende zondag 6 december. Een mooier Sinterklaascadeau hadden we ons alvast niet kunnen inbeelden! De leiding kijkt er enorm naar uit om jullie kind(eren) opnieuw te mogen verwelkomen, al willen we jullie via deze communicatie ook herinneren aan de maatregelen op en rond onze terreinen:

- Iedereen die ouder dan 12 is, draagt een mondmasker bij het brengen of ophalen van de kinderen!
- Wie zijn/haar kind(eren) met de auto brengt en ophaalt, blijft in de wagen wachten!
- Wie met de fiets komt, draagt ook steeds een mondmasker tijdens het wachten.
- Houd steeds zo veel mogelijk afstand bij het brengen of ophalen van uw kind(eren)!
- Wij voorzien voor de kinderen een veilige omgeving, met o.a. voldoende handenwasmomenten en ontsmettingsalcohol.

Alvast bedankt om er samen met ons voor te zorgen dat jullie kind(eren) op een verantwoorde, veilige manier samen plezier kunnen maken! Verder wensen wij jullie en jullie naasten allemaal een goede gezondheid en veel goede moed toe in deze donkere tijden. Tot snel!

Scoutieve groeten,

(Groeps)leiding scouts Sint-Jan

Met de hele leidingsploeg nemen we de spelende maatregelen in achting. Mondmaskers, voldoende handenwasmomenten en ontsmettingsalcohol blijven aan de orde.