Geplaatst op 8 december 2019

Winter is coming...

Dag lieve Sint-Janners en ouders,

De winter staat voor de deur, dat betekent kortere dagen en langere nachten! Zo is het vaak al bijna donker wanneer de activiteiten op zondag om 17u of 17u30 eindigen. Via deze weg willen we jullie dan ook nog eens herinneren aan enkele vuistregels die bijdragen tot de veiligheid van u en uw kinderen!

-Indien u met de auto naar onze scouts komt, rijdt u steeds via de Laarnestraat, er geldt namelijk eenrichtingsverkeer in de Groenstraat tijdens scoutsactiviteiten. Pas uw snelheid aan en wees voorzichtig, de Groenstraat is een vrij smalle straat. Gelieve uw motor uit te schakelen wanneer u even moet wachten op uw kind(eren).

-Indien u met de fiets komt, kan u kiezen langs welke kant u rijdt. Wees uiteraard voorzichtig voor eventuele tegenliggers! Zorg ervoor dat u goed verlicht bent, ook een fluohesje en helm kunnen zeker geen kwaad!

#heboogvoorelkaar #fanvansintjan