Geplaatst op 1 september 2019

Schrijf je in voor het nieuwe scoutsjaar

Welkom alvast op onze gloednieuwe website. Bij deze nieuwe website hoort ook een volledig nieuw digitaal inschrijvingssysteem. Dit maakt het voor ouders stukken makkelijker om gegevens up to date te houden. Vanaf nu kan je dus gewoon via de website inschrijven en je gegevens raadplegen en corrigeren.

Wanneer schrijf je in?

Alle nieuwe leden mogen eerst twee keer proberen voor ze moeten inschrijven. Daarna is inschrijven verplicht.

Hoe schrijf je in?

Het inschrijven is heel eenvoudig, maar hieronder vind je toch eens alle stappen. Lukt het niet meteen? Geen probleem, stuur ons een mailtje of spreek ons aan op de scouts en we helpen je graag verder!

• Betalen van het lidgeld kan enkel na het inschrijven met de vermelde mededeling, en enkel via overschrijving.
  1. Ga naar de inschrijvingspagina
  2. Maak een account aan door op de "registreren"-knop te drukken.
  3. Vul jouw gegevens aan (= contactgegevens van jezelf). De contactgegevens van een eventuele andere ouder kan je later nog toevoegen.
  4. Open de e-mail die je van ons hebt ontvangen en klik op de link in de e-mail.
  5. Kies een wachtwoord voor jouw account.
  6. Vul de informatie aan over jouw gezin, en bezorg ons eventueel de contactgegevens van een andere ouder. Deze ouder zal ook een account kunnen aanmaken via de e-mail die hij/zij zal ontvangen.
  7. Vul de gegevens aan van je zoon/dochter. Je kan hierna nog broers of zussen inschrijven.
  8. Vul de medische gegevens in, of doe dit binnen 3 weken.
  9. Als laatste stap krijg je de benodigde informatie om het lidgeld te betalen.

Volgend jaar kan je gewoon de inschrijving verlengen met één druk op de knop via de mail die je zal ontvangen van ons.

Praktische info

Alle praktische info vind je op onze infopagina en op de takpagina's. De maandplanning vind je altijd op deze website en op de takpagina's.