Geplaatst op 26 mei 2022

Kampinschrijvingen gestart!

De zomervakantie staat voor de deur en zo komen ook de scoutskampen steeds meer in zicht. Het weekend van 24-26 juni gaan de allerlaatste vergaderingen door voordat we op kamp vertrekken. Wij kijken er alvast reikhalzend naar uit om met onze leden op avontuur te gaan!

Natuurlijk komen er ook een aantal praktische zaken bij kijken. Eerst en vooral moeten alle leden die meegaan op kamp, ingeschreven worden via onze website voor woensdag 22 juni. Inschrijven kan via https://inschrijven.scoutssintjan.be/

Scouting op maat:

Jullie zullen zien dat we onze kampprijzen dit jaar met 5 euro verhoogd hebben. Net zoals iedereen, voelen ook wij dat alles duurder wordt en zijn we dus genoodzaakt om hierin mee te gaan. Natuurlijk vinden we het nog steeds belangrijk dat scouts voor iedereen toegankelijk blijft en geven daarom ook mee dat er een iets bestaat zoals ‘Fonds op maat’ waarbij ouders slechts ⅓ van de kampprijs moeten betalen. Meer info hierover vind je via https://www.scoutsengidsenvlaanderen.be/ouders/praktisch/lidgeld/scouting-op-maat.

Medische fiche:

Belangrijk!: vergeet niet om de medische fiche van jullie zoon/dochter nog eens na te kijken en indien nodig aanvullen via jullie account op onze website, zodat wij volledig geïnformeerd op kamp kunnen vertrekken.

Kampdata per tak:

• Kapoenen en Akabe: 8 juli - 13 juli
  • Kabouters: 13 juli - 20 juli
  • Welpen: 20 juli - 27 juli
  • Jongverkenners en jonggidsen: 6 juli - 16 juli
  • Verkenners en gidsen: 16 juli - 26 juli
  • Jin: 10 juli - 22 juli

Kampuitnodiging:

De leden die ingeschreven zijn voor hun kamp, krijgen tijdens de laatste vergaderingen een kampuitnodiging mee van hun leiding met alle nodige informatie erop! Maar aarzel niet om bij vragen de leiding of ons telefonisch of via mail te contacteren.