Geplaatst op 29 maart 2022

Sint-Jan beweegt!

Scouts Sint-Jan Wetteren organiseert op zaterdag 16 april:

★ ★ ★ 'Sint-Jan beweegt!' ★ ★ ★

Inschrijven kan hier: bit.ly/sintjanbeweegt 👈
Alle info: bit.ly/brochuresjb 👈

━━━ 𝗜𝗻 𝗵𝗲𝘁 𝗸𝗼𝗿𝘁 ━━━

★ Een scoutief ingeklede tocht van 6, 13 en 21 kilometer
★ Wandelen, lopen of fietsen in 6 verschillende shiften
★ Vertrek- en eindpunt: Scouts Sint-Jan
★ Alle opbrengsten gaan integraal naar de slachtoffers van de overstromingen in Wallonië

━━━ 𝗜𝗻 𝗵𝗲𝘁 𝗹𝗮𝗻𝗴 ━━━

★ Met Sint-Jan organiseren we op zaterdag 16 april 2022 voor het tweede jaar op rij een kleinschalig sportevenement voor onze leiding, leden en hun ouders & sympathisanten.

★ Wij stippelen drie scoutief ingeklede routes van 6, 13 en 21 kilometer uit die je zowel kan wandelen, lopen als fietsen. Wie wil, kan tijdens de tocht ook deelnemen aan een leuke zoektocht! We werken in 6 verschillende shiften tussen 09u00 en 15u00.

★ Per deelnemer vragen we een symbolische 10 euro inschrijvingsgeld waarin een mooi aandenken inbegrepen zit.

★ Alle opbrengsten gaan integraal naar #TeamEclairs; een team vrijwilligers dat de slachtoffers van de overstromingen al maandenlang hulp biedt.

━━━ 𝗧𝗶𝗰𝗸𝗲𝘁𝘀 & 𝗶𝗻𝗳𝗼 ━━━
Inschrijven kan hier: bit.ly/sintjanbeweegt 👈
Alle info: bit.ly/brochuresjb 👈

#fanvansintjan #sintjanbeweegt

Sint-Jan beweegt voor #TeamEclairs!