Geplaatst op 3 augustus 2020

Stilletjes aftellen naar het nieuwe werkjaar...

Onze kampen zitten erop, en wat zijn we blij dat alles vlot verlopen is!

Onze leden en hun ouders hielden zich goed aan alle regels en dankzij onze geweldige leidingsploeg werden de kampen in Koksijde en Büllingen de voorbije weken in goede banen geleid. Mogen de kampen van onze collega's in augustus even vlot verlopen!

Of ons jaarlijks startweekend mag doorgaan, is nog bang afwachten. De editie van Jinfuif 2020 zal alvast verplaatst worden naar maart volgend jaar. We hopen vooral op een relatief normale manier te mogen beginnen aan het nieuwe werkjaar, maar dat zal pas in de loop van deze maand duidelijk worden. We houden jullie op de hoogte!

Scoutieve groeten en hou het veilig!