Inschrijven

OPGELET!

Vanaf het scoutsjaar 2018-2019 zal het inschrijvingsgeld verhoogd worden van €35 naar  €40. Dit inschrijvingsgeld gaat voor het grootste deel (net geen €33) naar de overkoepelende organisatie Scouts en Gidsen Vlaanderen, die dit geld gebruikt voor de verzekeringen van uw kind(eren), boekhouding en administratie, pedagogische ondersteuning en andere werkingskosten. Het overige deel blijft binnen onze scouts en zal gebruikt worden voor de ‘takkassen’, de algemene werkingskosten van de tak van uw kind(eren). Met dit geld kopen we af en toe eens een vieruurtje, een treinticket etc.

Gezinnen met financiële moeilijkheden kunnen steeds inschrijven aan een verminderd tarief. Stuur hiervoor een mailtje naar inschrijving@scoutssintjan.be en we helpen je graag verder!

 

Inschrijven voor nieuwe leden:

Klik HIER om een nieuw lid in te schrijven.

De inschrijving zal pas volledig zijn als het inschrijvingsgeld (€40) gestort is op de volgende rekening:

Scouts Sint-Jan

Rekeningnummer: BE87 6528 1030 0494

Mededeling: Naam lid + tak + scoutsjaar 2018-2019

(vb. Jan De Ridder – Kapoenen – scoutsjaar 2018-2019)

 

Leden die vorig jaar reeds ingeschreven waren:

Gelieve een mailtje te sturen naar inschrijving@scoutssintjan.be met vermelding van naam, adres, geboortedatum, e-mailadres van zowel lid als ouders en telefoonnummer van beide ouders. Gelieve uw kind opnieuw in te schrijven vóór zondag 9 september! Ook broer(s) en/of zus(sen) mogen via deze weg ingeschreven worden, zij krijgen voorrang op nieuwe leden.

De inschrijving is pas volledig als het inschrijvingsgeld (€40) gestort is op de volgende rekening:

Scouts Sint-Jan

Rekeningnummer: BE87 6528 1030 0494

Mededeling: Naam lid + tak + scoutsjaar 2018-2019

(vb. Jan De Ridder – Kapoenen – scoutsjaar 2018-2019)