Geplaatst op 19 juli 2023

Het scoutsjaar zit erop!

Wat is het groepskamp toch voorbijgevlogen! Met 233 Sint-Janners streken we neer in Diksmuide om er een kamp van te maken om 'U' tegen te zeggen! Het was geweldig om samen te kunnen genieten van de gezellige drukte, het lekkere eten en al die vrolijke gezichten.

Helaas duren mooie liedjes niet lang en zat het kamp er plots op, wat meteen ook het einde van het scoutsjaar betekende. Maar niet getreurd, want in september zijn we al terug met ons jaarlijks startweekend, dat zal doorgaan op zaterdag 9 en zondag 10 september!

Kan je zo lang niet wachten? Dan hebben we goed nieuws voor jou: de foto's van de kampen komen zo snel mogelijk online op onze Facebook-pagina en onze website. Zo kan je samen met ons nagenieten van een prachtig kamp én vooruitblikken naar het volgende werkjaar!

#fanvansintjan #groepskamp2023 #sintjanopkamp