Geplaatst op 25 april 2023

Inschrijven voor groepskamp 2023

Over een goede twee maanden is het zover: groepskamp 2023! Na zeven jaar gaan we eindelijk nog eens met de hele groep op één veld kamperen en dat vraagt toch wel wat extra organisatie én communicatie, vandaar dat we volgende week al starten met de inschrijvingen! We zetten alvast even wat informatie op een rijtje.

Concreet: op maandag 1 mei om 12u starten de inschrijvingen via onze website, waar jullie via jullie persoonlijk account heel makkelijk terechtkomen in het inschrijvingsformulier. Inschrijven kan tot maandag 15 mei om 12u, zodat wij nog voldoende tijd hebben om met de exacte ledenaantallen aan de slag te gaan. Een uitnodiging per tak, met daarin o.a. het kampthema, de benodigdheden, praktische afspraken en tijdstippen, volgt later nog via de leiding van uw kind(eren).

Daarnaast vragen we ook om al een eerste keer de steekkaart van uw kind(eren) (allergieën, dieet, medicatie etc.) na te kijken en aan te passen waar nodig. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat we goed voorbereid zijn op het gebied van catering, EHBO etc. Vlak voor de kampen zullen we jullie hier nogmaals aan herinneren, zodat alles mooi up-to-date is vlak voor vertrek.

Alle leden die meegaan op het groepskamp krijgen ook een T-shirt als aandenken, dat we zullen uitdelen op het kamp zelf. De prijs van deze shirts is inbegrepen in de kampprijs (één stuk per kind). Om voor iedereen de juiste maat te kunnen bestellen, hebben we in onze webshop de shop ‘T-shirts groepskamp 2023’ toegevoegd. Na inschrijving voor het groepskamp kan u hier dus per kind een T-shirt in de juiste maat bestellen (zie maattabel in de webshop). Deze webshop is ook geopend van 1 t.e.m. 15 mei (12u).

Wie tijdens het inloggen en/of inschrijven problemen ondervindt, kan ons steeds bereiken via mail op evenementen@scoutssintjan.be of telefonisch via +32470622681 (wanneer het écht niet lukt). Wij kijken alvast enorm uit naar het kamp!

Scoutieve groeten,

Werkgroep Groepskamp 2023